Personalistka Olomouc
Do našeho mladého týmu hledáme novou aktivní kolegyni na pozici PersonalistkyOlomouci. Pomozte nám táhnout kupředu naši slibně se rozvíjející olomouckou pobočku.

Hlavní náplní práce personalistky je telefonická a zejména osobní komunikace s uchazeči o zaměstnání a jejich výběr v rámci naší olomoucké pobočky. Dále personalistka vykonává administrativu spojenou s uzavřením pracovní smlouvy, komunikuje s kolegyní mzdovou účetní, kolegou provozním vedoucím a jednatelem společnosti. Jedná se o velmi různorodou a zajímavou práci, která nezevšední.

Co požadujeme?

  • Alespoň SŠ s maturitou
  • Aktivní přístup k práci a ochotu samostatně řešit problémy
  • Výborné komunikační dovednosti a schopnost vedení pracovních pohovorů
  • Uživatelskou znalost práce na PC (internet, email, Facebook, kancelářské programy – Word, Excel)
  • Samostatnost, spolehlivost a flexibilitu
  • Chuť do práce, úsměv a dobrou náladu i v případě, když se uchazeč o zaměstnání nebo zaměstnanec chová jako morous

Co nabízíme?

  • Práci na hlavní pracovní poměr
  • Místo výkonu práce Olomouc (blízko centra)
  • Vše ostatní o pracovních a mzdových podmínkách Vám velmi ráda sdělí naše prostějovská personalistka 

Máte zájem o toto místo?

Zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na email lucie@zolikovaprace.cz a do předmětu uveďte „Personalistka“. Svoje dotazy nám můžete napsat přímo zde.




    S čím Vám můžeme pomoci?


    Prosím, vyplňte minimálně údaje označené *hvězdičkou.

    Hledají Vaši známí práci?

    Sdílejte s nimi tuto volnou pracovní pozici na Facebooku. Určitě Vám poděkují.