Tuto pracovní pozici jsme již obsadili. Zde naleznete aktuální seznam volných pracovních míst.
Jedná se o práci na HPP přímo do kmene společnosti. Nebudete zaměstnancem agentury, ale přímo dané firmy.
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE?
- Odpovědnost za veškeré činnosti obchodního oddělení a spoluvytváření obchodní politiky divadla
- Vytváření dlouhodobé marketingové a obchodní koncepce divadla
- Úzká spolupráce s ekonomickým úsekem a uměleckým provozem divadla
- Spolupráce na návrhu hracího plánu divadla
- Zodpovědnost za přípravu a tvorbu propagačních materiálů a vizuálů
- Zodpovědnost za systém předplatného a informovanost diváků
- Řízení a kontrola činnosti podřízených pracovníků
- Realizace výběrových řízení pro obchodní oddělení
- Pravidelný reporting řediteli divadla
CO POŽADUJEME?
-
Praxe v oblasti marketingu min. 2 roky – zkušenosti s tvorbou marketingových a mediálních plánů, znalost sociálních sítí, znalost SWOT a PEST analýzy
-
Zkušenosti z divadelní či jiné kulturní instituce
-
Zájem a orientace v oblasti kultury
-
VŠ nebo SŠ vzdělání
-
Znalost anglického jazyka (min. B1) a znalost dalšího jazyka výhodou
-
Zkušenosti s vedením týmu a motivací pracovníků
-
Výborné komunikační schopnosti a reprezentativní vystupování
-
Časová flexibilita a loajalita
-
Pokročilá znalost MS Office
-
Základní znalost administrativního rozhraní internetových stránek
-
Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
CO NABÍZÍME?
- Práci na hlavní pracovní poměr ve stabilní instituci s historií delší než 100 let
- Adekvátní platové ohodnocení v rámci platových tříd
- Finanční odměny za nadstandardní práci
- Zaměstnanecké vstupenky
- Stravenky
Zájemci o zařazení do výběrového řízení předloží:
- Strukturovaný životopis
- Motivační dopis
- Výpis z rejstříku trestů
- SWOT analýzu MDO, koncepci rozvoje obchodního oddělení MDO a marketingovou strategii na období 5 let
- Materiál se SWOT analýzou a marketingovou strategií nesmí být delší než 5 normostran