Tuto pracovní pozici jsme již obsadili. Zde naleznete aktuální seznam volných pracovních míst.
Jedná se o práci přímo do kmene společnosti. Nebudete zaměstnancem agentury, ale přímo dané firmy.
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE?
- Zajištění chodu pobočky (evidence docházky, vítání návštěv, zařizování občerstvení atd.)
- Evidence a přebírání /odesílání pošty
- Evidence pobočkové pokladny
- Obsluha společných provozních zařízení na pobočce (tiskárna, kávovar, myčka atd.) a řešení případných poruch s IT
- Elektronická i fyzická archivace dokumentů
- Zajištění a evidence marketingových předmětů, vizitek atd.
- Rozdělování e-mailů z centrální e-mailové adresy
- Zápis smluv do informačního systému
- Zajištění reportů
CO POŽADUJEME?
- Příjemný a bezchybný mluvený i písemný projev
- Schopnost předvídat potřeby
- Skvělé organizační schopnosti a smysl pro systém
- Pokročilou znalost práce na počítači (Word, Excel, PowerPoint)
- SŠ nebo VŠ vzdělání
- Ochotu plnit zejména administrativní a provozní úkoly
- Ochotu učit se novým věcem
- Trpělivost
- ŘP sk. B výhodou
CO NABÍZÍME?
- Práci na plný úvazek ve stabilní české společnosti
- Nástupní mzdu 25 000 – 30 000 Kč (dle prokazatelných dovedností a předchozích zkušeností)
- Možnost osobního a profesního růstu
- Čas na odpočinek – týden dovolené navíc
- Občerstvení na pracovišti, příjemný kolektiv
- Nástup od 1.3.2022
V případě zájmu se budeme těšit na Váš životopis s fotografií zaslaný na email: sylva@zolikovaprace.cz nebo volejte na tel. +420 735 120 130.
MÁTE ZÁJEM NEBO JEN NĚJAKÝ DOTAZ?
735 120 130
zavolejte naší personalistce
800 666 699
zavolejte zdarma na ŽOLinku
sylva@zolikovaprace.cz
napište nám email
nebo
vyplňte formulář níže