Tato pracovní pozice již byla obsazena, aktuální seznam volných míst najdete zde.

Hledáme administrativně – ekonomického pracovníka v Prostějově.

Náplň práce

  • Účtování přijatých faktur, interních dokladů, bankovních výpisů
  • Reporting do mateřské společnosti
  • Výpomoc s personálním systémem (reporting)
  • Výpomoc s majetkem (reporting)
  • Administrativa Soxu (Sarbanes-Oxly Act)

Co požadujeme?

  • Vysokoškolské vzdělání
  • Praxe 1-2 roky velkou výhodou
  • Angličtina min. B1
  • Orientace ve finančních výkazech
  • Ochota učit se novým věcem, odolnost vůči stresu, ochota práce přesčas

Co nabízíme?

  • Hlavní pracovní poměr
  • 1 směna na 8 hodin (včetně pauzy)
  • začátek pracovní doby variabilně mezi 7 a 9 hodinou
  • Nástupní plat 23 000 Kč
  • Stravenky
  • 5 týdnů dovolené

Máte zájem o toto místo nebo jen nějaký dotaz?

Zavolejte nám na telefonní číslo 733 735 242 nebo zdarma na 800 666 699 nebo nám napište přímo zde.




    S čím Vám můžeme pomoci?


    Prosím, vyplňte minimálně údaje označené *hvězdičkou.

    Hledají Vaši známí práci?

    Sdílejte s nimi tuto volnou pracovní pozici na Facebooku. Určitě Vám poděkují.