Rozšiřujeme náš pracovní kolektiv! Hledáme Asistentku na poloviční pracovní úvazek – 20 hodin týdně.

Práce asistentky zákaznických služeb - Olomouc

Přijmeme na zkrácený úvazek Asistentku do naší kanceláře v Prostějově. Pružné rozložení pracovní doby.

Co je náplní práce?

  • výpomoc mzdové účetní s přihláškami na SP a ZP, s docházkami
  • navolávání schůzek
  • výpomoc personalistce s podklady ke smlouvám

Co požadujeme?

  • středoškolské vzdělání s maturitou
  • PC na uživatelské úrovni (MS office, Google disk)
  • příjemné vystupování
  • aktivní přístup a komunikativnost
  • přesnost, pečlivost

Výši mzdy vám sdělí naše personalistka telefonicky nebo osobně přímo na pracovním pohovoru.

Pro pracovní schůzku volejte 736 626 086 nebo zdarma 800 666 699 a dohodněte si termín schůzky s naší personalistkou. Nebo jí napište přímo zde.




    S čím Vám můžeme pomoci?


    Prosím, vyplňte minimálně údaje označené *hvězdičkou.

    Hledají Vaši známí práci?

    Sdílejte s nimi Žolíkovou agenturu práce na Facebooku. Určitě Vám poděkují.

    Add Comment

    Comment
    Name
    E-mail
    Website