Pro našeho významného klienta hledáme Asistentku ředitele. Jedná se o práci na hlavní pracovní poměr v nadnárodní společnosti sídlící v Olomouci. Tato pozice je již obsazena.
Jedná se o velmi zajímavou, různorodou a perspektivní práci. Přečtěte si detailní náplň práce a požadavky na uchazečky o tuto pracovní pozici.
Co je náplní práce?
- Organizace a zajištění firemních akcí
- Organizace pracovních cest (zajišťování hotelů, restaurací, letenek, …)
- Kontrola a zpracování cestovních příkazů
- Vedení pokladny
- Zadávání objednávek v SAP
- Zajišťování kancelářských potřeb
- Vedení evidence služebních automobilů (leasingové smlouvy, pohonné hmoty …)
- Vyřizování, evidence a správa korespondence, obsluha datových schránek
- Zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy
- Zajištění občerstvení při jednáních, péče o návštěvy
- Řešení operativních záležitostí
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický směr výhodou)
- Aktivní znalost anglického jazyka podmínkou (úroveň B2)
- Počítačová způsobilost – znalost MS Office, (SAP výhodou)
- Organizační schopnosti,
- Reprezentativní vystupování
- Schopnost efektivní komunikace
- Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost
- Řidičský průkaz skupiny B
Co nabízíme?
- Hlavní pracovní poměr
- Perspektivní zaměstnání
- Samostatnou a odpovědnou práci
- Zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní pojištění, dotované stravování a ostatní výhody plynoucí z Kolektivní smlouvy)
- Odpovídající platové ohodnocení (výši platu mzdu vám sdělí naše personalistka telefonicky nebo osobně na pracovním pohovoru)
- Nástup možný ihned
- Místo výkonu zaměstnání v Olomouci
Výši mzdy vám sdělí naše personalistka telefonicky nebo osobně přímo na pracovním pohovoru.
Zaujala vás tato pracovní pozice? Pro pracovní schůzku volejte 736 626 086 nebo zdarma 800 666 699 a dohodněte si termín schůzky s naší personalistkou. Nebo jí napište přímo zde.
Hledají Vaši známí práci?
Sdílejte s nimi Žolíkovou agenturu práce na Facebooku. Určitě Vám poděkují.
Add Comment