Tato pracovní pozice již byla obsazena, aktuální seznam volných míst najdete zde.
Hledáme administrativně – ekonomického pracovníka v Prostějově.
Náplň práce
- Účtování přijatých faktur, interních dokladů, bankovních výpisů
- Reporting do mateřské společnosti
- Výpomoc s personálním systémem (reporting)
- Výpomoc s majetkem (reporting)
- Administrativa Soxu (Sarbanes-Oxly Act)
Co požadujeme?
- Vysokoškolské vzdělání
- Praxe 1-2 roky velkou výhodou
- Angličtina min. B1
- Orientace ve finančních výkazech
- Ochota učit se novým věcem, odolnost vůči stresu, ochota práce přesčas
Co nabízíme?
- Hlavní pracovní poměr
- 1 směna na 8 hodin (včetně pauzy)
- začátek pracovní doby variabilně mezi 7 a 9 hodinou
- Nástupní plat 23 000 Kč
- Stravenky
- 5 týdnů dovolené
Máte zájem o toto místo nebo jen nějaký dotaz?
Zavolejte nám na telefonní číslo 733 735 242 nebo zdarma na 800 666 699 nebo nám napište přímo zde.
Hledají Vaši známí práci?
Sdílejte s nimi tuto volnou pracovní pozici na Facebooku. Určitě Vám poděkují.